Aktivity nastávajících rodičů

25.04.2019

Aktivity nastávajících rodičů
To, že jste těhotná, by nemělo nijak zvlášť narušovat váš každodenní život. Pokud se cítíte fyzicky dobře, můžete dál podnikat procházky, výlety a cesty. V posledním měsíci si už ale nikam nezaletíte. Každý let se vystavujete radiaci a také možný předčasný porod si aerolinky nevezmou na triko. Některé z nich při letu mezi 28tt a 36tt vyžadují lékařské osvědčení, tak si to u dopravce nezapomeňte zkontrolovat. V druhé půlce gravidity vás už ale žádná pojišťovna nepojistí na cesty, vystavujete se tedy možnému riziku.
Užívejte si a využijte každé příležitosti, co se týče kina, divadla, koncertů, výšlapů do hor a náročných terénů, které už s kočárkem nepodniknete. S miminkem lze dělat spousta věcí, ale některé je nutné dočasně omezit, proto neváhejte a vyrazte ven.
Pokud ráda cvičíte, pro těhotné existuje specializovaná gravid jóga, která je nenáročná, ale zároveň vás udrží ve formě. Zahrnuje dechové techniky a cvičení svalů pánevního dna, které by vám měli ulehčit těhotenství a usnadnit porod.
Další možnou aktivitou je cvičení a plavání v bazénu. Existují běžně lekce zaměřené pro těhotné, kdy si uvolníte svaly, ustává bolest zad a pobyt ve vodě celkově působí uvolňujícím dojmem.
Sportu moc neholduji. Dokud jsem hrála, tak jsem v muzikálech tančila. Pak už jsem jen chodila na procházky a jediný sport, který jsem provozovala, byl golf. Na začátku těhotenství jsme si oba udělali zelenou kartu a koupili si členství v klubu s pěti hrami na hřišti. Ještě měsíc a půl před termínem jsme hráli 18ti jamkové hřiště a čtrnáct dnů potom ještě devítijamku. Moc mě to bavilo a zároveň to vždy byla hezká procházka uprostřed krásné upravené přírody.
Měsíc před porodem jsme jeli na víkend do Berlína na koncert Kiny Grannis a chvíli potom si ještě odskočili na zájezd do Salzburgu a na Orlí hnízdo. Dvacet dnů před termínem tu koncertovala má nejoblíbenější zpěvačka Imogen Heap, tak jsem za ní vyrazila na svůj poslední koncert před příchodem miminka. A do divadla jsem chodila opravdu až do posledních dnů. Vysosala jsem ze závěru gravidity, co šlo a perfektně si to užila.

© 2019 Moje miminko a já. Všechna práva vyhrazena.
Vytvořeno službou Webnode
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky