Dezinfekce

28.04.2019

Dezinfekce
Než miminko přišlo domů, udělala jsem velký úklid a vše s čím mohlo přijít do styku, vydezinfikovala Sanytolem. Od té doby už nedezinfikuju nic, aby si zvykalo na bakterie, které jsou všude kolem, kromě přebalovací podložky. Tu si občas počůrá nebo v horším případě pokaká, a to pak je dezinfekce nezbytností. Co se týče umývání rukou, vyřadila jsem na čas "obyčejná" mýdla a koupila dezinfekční tekutá mýdla. Vždy, když přijdeme z venku, si jdeme umýt ruce. Taky se umýváme klasicky po záchodu, po umývání nádobí a tak. Ani s umýváním rukou to nijak extrémně nepřeháníme, ovšem když jdu přebalovat bezprostředně po práci na počítači, mám po ruce bezoplachovou dezinfekci, protože jí budu šahat na zadeček, a to špinavýma rukama nechci. A taky mám malou lahvičku dezinfekce sbalenou v tašce u kočárku, kdyby nastala situace, že budeme muset přebalit a nebudu si moct umýt ruce.  

© 2019 Moje miminko a já. Všechna práva vyhrazena.
Vytvořeno službou Webnode
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky