Druhé těhotenství

18.04.2020
Druhé těhotenství
Milé maminky, nejprve bych vás chtěla znovu varovat a už jsem to tu jednou psala, že kojení není antikoncepce. Mnozí si to totiž myslí, a pak se nestačí divit, že pár měsíců po porodu jsou zase gravidní. Stalo se to i několika kamarádkám, takže my to "nepodcenili" a raději po narození Heriet měli jen přerušovaný sex, abychom neměli děti tak blízko po sobě. Jasně, má to sice i spoustu výhod, děti jsou skoro stejně staré, můžou si hrát s věcmi pro stejnou věkovou kategorii a brzy si začnou hrát společně a zabaví se tak. Ale stejně mi to přijde náročné mít novorozeně a druhé dítě, které ještě neumí třeba pořádně chodit, natož mluvit. Proto jsme mezi dětmi chtěli trošku odstup a navíc jsme měli ještě jeden důvod, proč čekat, a to stavbu domu. Ta se ale bohužel protahovala donekonečna, takže bylo načase od tohoto důvodu upustit a smířit se s představou dvou dětí v minibytě.
Na začátku listopadu loňského roku jsem dostala první měsíčky, skoro přesně rok po porodu. Brala jsem to jako znamení, že tělo už je připraveno a že už není proč čekat. V půlce toho samého měsíce, v den pátého výročí vztahu, jsem muži oznámila, že je čas pořídit si druhé miminko. A on mě, stejně jako u Heriet poslechl hned napoprvé. Nevím, zda je to náhoda nebo nám přeje štěstí, že nám to vždycky vyjde okamžitě, ale je to neuvěřitelné. Další měsíčky jsem samozřejmě už nedostala. I to mi přijde vtipné, že byly jenom jednou. V půlce prosince jsem si udělala testy a byly pozitivní. Pár dní před Vánocemi jsem pro jistotu zašla ke gynekologovi, aby vše potvrdil, a opravdu jsem zase těhotná! 
© 2019 Moje miminko a já. Všechna práva vyhrazena.
Vytvořeno službou Webnode
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky