Léky

24.03.2019

Léky
Když máte smůlu a během těhotenství onemocníte, zkuste vydržet, jestli si tělo s nemocí neporadí samo. Pokud máte horečku a přesáhne 38,5°, nestane se nic, když si dáte několikrát Paralen. Pokud vás trápí nějaká vážnější nemoc, poraďte se ohledně léků s lékařem.
Naopak je vhodné užívat doplňky stravy. Už tři měsíce před otěhotněním, v podstatě ihned po žádosti o ruku, jsem si začala každý den ráno dávat kyselinu listovou. Jakmile jsem zjistila, že jsem v tom, zvýšila jsem dávku na dvě pilulky denně. Tato kyselina napomáhá správnému vývoji plodu a může mu zvýšit inteligenci.
Asi tři měsíce před porodem jsem nasadila ještě vápník, jednu tabletku denně. Plod si totiž čerpá od matky hodně vápníku, a když jej nestačí matka doplňovat ze stravy, začne mít problémy s klouby, kostmi, a hlavně se zuby, odkud se odčerpává nejdříve. Já naštěstí se zuby neměla žádný problém. Mimochodem během těhotenství máte nárok na preventivní prohlídku u zubaře navíc, takže třikrát během jednoho roku a doporučuji si chrup hlídat a chodit na kontroly.
Ke konci těhotenství se u mě objevila anemie - nedostatek červených krvinek, tak mi nasadili léčbu železem. Nejdřív jsem brala jednu tabletu, a když se neobjevila žádná nežádoucí reakce - nejčastěji průjem, začala jsem denně užívat tablety dvě, jednu ráno, jednu večer. Přebytek železa tělo vyloučí ve stolici, která má zcela černou barvu, tak se nelekněte, pokud budete také brát železo.
Takže v posledních měsících těhotenství každé ráno čtyři kusy doplňků stravy a večer ještě jeden kus.

© 2019 Moje miminko a já. Všechna práva vyhrazena.
Vytvořeno službou Webnode
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky