Pohyby

16.04.2019

Pohyby
Bříško už vám roste, ale stále se nedokážete ztotožnit s tím, že by vevnitř opravdu mohl růst živý tvoreček? Na tuhle chvíli a první fyzický důkaz aktivního života miminka spousta maminek čeká. To si teprve začnou uvědomovat, co se s nimi opravdu děje a užívat si, že jste zatím dva v jednom.
V každé volné chvíli mám buď já, nebo partner ruku na břiše a vnímáme, jestli se něco neděje, ale zatím nic. Říká se, že ty úplně první pohyby jsou zcela nenápadné a připomínají bublání. Heri je ale prostě svá. Svůj první odkaz světu vyslala opravdu vehementně. Stalo se to, když jsem zrovna seděla v autě a řídila na cestě z finančního úřadu. Byla jsem na nervy, protože jsem právě zaplatila daň a volala mi paní, že jsem zapomněla uskutečnit ještě jednu platbu. Láska mi chtěla dát najevo, že se nemám vytáčet a kopla mě jak profesionální fotbalista. Jednou, pořádně a hotovo. Tak jsem přemýšlela, jestli se mi to nezdálo, jestli to nebyla nějaká křeč, protože se pár dnů nic nedělo. Ovšem pak nastal běhací maraton. Slušné kopání hned od začátku, nejintenzivnější samozřejmě před spaním, když už jsme se oba hodili do klidu a měla přijít pravidelná masáž bříška. To začalo ve 22tt. Z pohybů jsem byla nadšená, konečně jsem cítila její přítomnost a uklidňovalo mě to, jelikož jsem věděla, že je v pořádku. Pak nastane období, kdy plod často spinká, a vy se modlíte, aby se už vzbudil a dal o sobě vědět. Tahle starost je krásný pocit.
Některé děti jsou pekelně čilé v noci a můžou vás svými pohyby budit ze spaní. Já spím nalepená břichem na zádech manžela a Heriet mu často kopala do beder, že to jeho vzbudilo, ale mě nikoli. 
A doufejte, že se ta vaše ratolest bude trochu krotit, protože silní jedinci dokážou šikovným kopnutím dokonce zlomit žebra.

© 2019 Moje miminko a já. Všechna práva vyhrazena.
Vytvořeno službou Webnode
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky