Přebalovací pult

25.04.2019

Přebalovací pult
Vezměte v potaz, že u přebalovacího pultu strávíte značnou část dne, proto je dobré si rozmyslet i to, kde jej umístíte. Pokud si budete pořizovat celou komodu a s dobrým úmyslem ji postavíte do koupelny, brzy zjistíte, že pokud nejste líná a nevykašlete se na pravidelné přebalování před kojením, strávíte v té malé místnůstce hodně času. Určitě jsou super nástavce na nábytek, ale ne všechen nábytek vám pak musí vyhovovat výškově. U nás doma není místo na další kus nábytku, takže jsem celé křídlo naší pohovky věnovala přebalovacímu koutku. Koupila jsem pouze přebalovací podložku, která je stejně nezbytná, pokud nechcete nechat dítě ležet na dřevěné konstrukci. Kolem jsem rozložila náhradní pleny, látkové pleny, vložky do podprsenky, tamponky do uší, olejíčky, mastičky, papírové ubrousky, vlhčené ubrousky, dezinfekci, manikúru a další nezbytné věci, které bychom mohly potřebovat. Hlavně koš na použité plíny a lampičku, kterou nechávám svítit celou noc, ať vidím na cestu, když ji rozespalá nesu na podložku a nemusím rozsvěcet velké světlo. To je totiž základ. Bezpečnost a mít všechno po ruce a vůbec neodcházet od přebalovacího pultu. Malá leží v rohu pohovky, tak by se maximálně mohla vymrštit na sedačku, ale u vysokých pultíků hrozí riziko pádu. Když už si musíte z jakéhokoli důvodu odskočit, vždycky miminko nějak zajistěte nebo ho přeneste tam, kde si neublíží. Mně moc vyhovuje to, že přebalujeme na gauči. Naštěstí je sedací část tvrdá, takže do ní tíhou nezapadne a je taky úplně rovná a bez spádu, které jiné pohovky mají, takže mi nikam nepřepadává. Ihned po přebalení si pohodlně sednu, zvednu ji z podložky a začneme kojit. Kdyby se poblinkala, mám vše vedle po ruce. 

© 2019 Moje miminko a já. Všechna práva vyhrazena.
Vytvořeno službou Webnode
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky