Registrace do porodnice

16.04.2019

Registrace do porodnice
Pokud nejste z Prahy, máte štěstí a nemusíte se zatěžovat nějakými registracemi. Většinou vám přísluší porodnice dle bydliště. Pokud si vyloženě nepřejete rodit na nějaké specializované či soukromé klinice, porodnice vás přijme bez problémů a o konkrétních krocích vás bude informovat váš gynekolog, který vám jistě na místě doporučí i těhotenský kurz.
V Praze je to ovšem jiná pohádka, nebo spíš trošku i horor. Nemocnic je tu přehršle a výběr je v podstatě na vás. A vybírat byste měla rychle, protože registrace probíhá už na začátku 14tt.
Nejspíš se k vám, tak jako ke mně, dostane informace, že nejlepší porodnice je ta v Podolí. Spousta známých zde rodila s velkou spokojeností, tak jsem tam samozřejmě chtěla také. Jenže, z důvodu enormního zájmu probíhá registrace online, přesně v den, kdy jste 14+0. Systém spustí v ranní hodinu a během pár vteřin je obsazeno. Přestože jsem seděla připravená u počítače, nepodařilo se mi ukořistit termín. Hodně mě to překvapilo a chvíli mi trvalo, než jsem se z toho vzpamatovala.
Až po tomhle fiasku jsem začala hledat náhradu a pročítat vybavení jiných porodnic, recenze a komentáře rodiček. Udivilo mě, že ještě lepší hodnocení než Podolí, má vinohradská nemocnice, kterou máme dokonce od bytu nejblíže. Tam se registruje osobně, tak jsem okamžitě vyrazila. Ještě nabírali, tak jsme měly štěstí. Dostaly jsme razítko do těhotenského průkazu, informace o následném průběhu, že si ve 34tt máme zavolat a objednat se na první kontrolu před porodem, a bylo to. Byly jsme registrované, a to v FNKV. Tak jsem si říkala, že je to osud. Zpětně musím říct, že jsem byla víc než spokojená a to jsem si potvrdila i po návštěvě kamarádky ve starobylém Podolí.

© 2019 Moje miminko a já. Všechna práva vyhrazena.
Vytvořeno službou Webnode
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky