Sklon u spaní

25.03.2020

Sklon
Pokud vaše miminko trápí vzduch v žaludku nebo si špatně říhá, neporadí si s tím, pokud bude ležet na rovné podložce. Proto se u miminek, ale pozor také u dospělých, doporučuje spát v posteli s 15° sklonem. V porodnicích už takové postýlky zavádí a ve Vinohradech, kde jsem rodila, mají postýlky výborné. Celá podložka má sklon, jsou pojízdné, takže s nimi můžete přejet třeba k přebalovacímu pultu, a hlavně především do sesterny a přidržovat se jí při chůzi, která je bezprostředně po porodu bolestivá. A nejlepší na těchto postýlkách bylo, že byly průhledné, takže vidíte na spící miminko, i když ležíte v posteli. Konstrukce není zcela pevná, takže jsem v noci mohla ležet a s pomocí jednoho prstu miminko v postýlce houpat.
Doma jsem tedy zavedla do postýlky molitanový sklon a korbičku taky uvedla do správné polohy. A dbala jsem na to, aby se dcera ani v rukou nedostala do horizontální polohy, ale aby měla hlavičku vždycky výš než celé tělo. Tento sklon napomáhá dobrému trávení a fungování střev. Strava stéká dolů, takže miminko moc neblinká a nedáví se. Pomáhá odcházení bublin z žaludku. A celkově napomáhá proti kolikám. 

© 2019 Moje miminko a já. Všechna práva vyhrazena.
Vytvořeno službou Webnode
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky