Tabulka

25.03.2020

Tabulka
V porodnici každá maminka dostala do správy tabulku, kam zapisovala údaje o kojení a vylučování. Díky ní sestřičky mohly zkontrolovat, jak často přikládáme, zda mimi už čurá (na první čúrání se vyloženě čeká), jestli kaká pravidelně, jestli moc blinká a kolik vypilo v případě již rozběhnuté laktace. Vypadala takto:

Miluju zanášení informací, jejich organizování, pořádek a řád. Zbožňuju dělat přehledy a tvořit seznamy. Vyžívám se v tom a je to jedna z mých zálib a oblíbených činností. Od patnácti let si denně píšu deník, mám seznam přečtených knih, kulturní deník, na ČSFD ohodnoceny všechny filmy viděné od puberty dál, vedu si vlastní účetnictví. Jsem tabulkový maniak.
Přiznávám, že když se naskytla možnost zachycovat kojení do tabulky, hned jsem po ní skočila. A vřele vám to taky doporučuji. Zaprvé si nikdy nepamatuju, ze kterého prsu jsme naposled kojily. Zadruhé přesně znám časový interval kojení, takže vím, že má malá už právo na to být hladová, přestože se mě osobně zdá, že to je teprve chvilka. Taky podle toho kontroluji pravidelnost močení a stolice. Miminko by mělo mít asi 3-6 pokakaných plen a čůrat by mělo asi desetkrát denně. Heri je i v tomhle tabulková a aspoň vím, že nemá zácpu nebo nějaký problém. Jelikož doma váhu nemáme, nezjistím, kolik mi toho vypila, ale dle spokojenosti předpokládám, že dostatek. Pokud má vaše dítě problémy s pitím a vy netušíte, zda do sebe dostává dostatek mléka, pořiďte si váhu a pokračujte ve vážení stejně jako v porodnici. Aspoň budete vědět, jak na tom jste a jestli je potřeba nasadit příkrmy.
Tohle je moje tabulka:

© 2019 Moje miminko a já. Všechna práva vyhrazena.
Vytvořeno službou Webnode
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky