Velikosti oblečení

28.04.2019

Velikosti
Na velikosti si dejte pozor. Jak pak zjistíte, každý výrobce to má trochu jinak. Na nejmenší a předčasně narozená miminka je číslo 50. Naše malá měla při odchodu z porodnice 3000 g a číslo 50 jí bylo malé. Většina novorozenců tedy začíná na velikosti 56. Ovšem je velký rozdíl ve střihu. Některá body jsou kratší, jiná delší, některá užší, jiná široká. Proto jsem si dala práci a rozdělila jsem si je podle tvaru. Začala jsem s nošením krátkých úzkých, pak krátkých širších a postupně jak malá rostla, obměňovala jsem šatník za delší a delší body. Ta největší bodýčka s číslem 56 nosila ještě ve dvou měsících, kdy jsme postupně přešly na velikost 62. Asi od třetího měsíce se začíná nosit 68, takže jak jste již vysledovali, jedna velikost je +6, začíná od čísla 50 a značí orientačně výšku miminka.

© 2019 Moje miminko a já. Všechna práva vyhrazena.
Vytvořeno službou Webnode
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky