Vlasy, nehty, pleť

16.04.2019

Vlasy, nehty, pleť
Říká se, že nastávající maminky, pokud čekají chlapečka, dodává jim krásu, a pokud holčičku, ta že krásu ubírá. Veskrze tedy, že těm s chlapečkem to sluší a ty s holčičkou mají mastné, řídké vlasy, lámou se jim nehty a pleť mají jako Mars.
Já byla až do screeningu, kdy nám oznámili pohlaví děťátka přesvědčená, že čekám syna. Vlasy mi zhoustly, nehty posílily a už se pořád nelámaly jako předtím. Na pleti jsem neměla jedinou nedokonalost a připadala jsem si hezčí než obvykle. Ze začátku jsem přibírala kilo za měsíc, takže jsem byla pořád štíhlá. Přísahala bych, že to musí být chlapeček a o to víc mě zaskočilo, když nám doktorka stoprocentně potvrdila holčičku. Takže na tady ty babské pověry nedejte, vůbec to tak nemusí platit.
Vlasy a nehty se mi zlepšily, protože jsem prostě změnila jídelníček, jedla jsem víc zdravě a dostávala do sebe vitamíny, které mi jinak ve stravě chyběly. Taky jsem si víc hlídala pitný režim. Nikdy jsem nijak moc nepila, sotva jsem zvládla vypít dva litry denně a najednou jsem měla důvod. Organismus má pak na regeneraci víc energie a vše se tím pádem zlepší.
Co se týče pleti, už od puberty si hlídám několikafázové odličování. Začnu ve sprše odlíčením mycí emulzí. Když pořádně zavřete oči, mýdlo vám do nich prostě nenateče, i když si budete mnout řasy. Ještě nikdy se mi to nestalo. Další postup je nanesení dvoufázového odličovače očí a make-upu na odličovací tampon, a tím odstraním zbylé líčení z očí. Je toho po správném umytí vesměs docela málo, takže druhou stranu tampónku můžu použít na odličovací vodu. Používám červený Clean&Clear na celý obličej kromě očí. Ten doslova vypálí všechno špatné. To je mi velmi příjemné, protože aspoň cítím, že všechny nečistoty jsou pryč. Potom nastává poslední fáze, a tou je noční krém. A i když se třeba nenamaluju, poslední dva kroky udělám každý den. Tím zajistím čistou pokožku a nedělají se mi tedy nežádoucí pupínky.

© 2019 Moje miminko a já. Všechna práva vyhrazena.
Vytvořeno službou Webnode
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky