Jak spí naše Heri

25.03.2020

Jak spí naše Heri
Hned, jak jsem ji přestala budit kvůli laktaci, spala 7 hodin v kuse. To bylo něco neskutečného. Prostě jsem tomu nemohla uvěřit. Je třeba vám připomenout, že první dva měsíce malá přes den skoro vůbec nespala, úplně minimálně. První měsíc byla vždycky vzhůru celé dopoledne, pak si dala nějakou hodinku po obědě a zůstala vzhůru až dokud jsme nešli v noci spát. A nemyslím tím večer, jako chodí spát jiné děti. Heri ze začátku usínala někdy až k půlnoci. Občas se stalo, že přes celičký den nezamhouřila oko. Musela jsem s ní pořád něco dělat, vymýšlet aktivity, zpívat a věnovat se jí opravdu celý den. Ale za to všechno mi v noci krásně spinkala. Pravidelně jsme se budily dvakrát za noc a vstávaly až dopoledne. Dohromady jsem já, matka, spávala průměrně sedm hodin denně. A jednou jsem dala spací rekord přes devět hodin spánku.
Když byly malé dva měsíce, v noci na Štědrý den naspala 7 a půl hodiny. Byli jsme zrovna u babičky. Trvala jsem na tom, nastolit jí stejné podmínky na spaní jako doma a spánek se nám nepokazil, naopak. U druhé babičky o pár dnů později naspala to samé.
No a těsně před tím, než jsme oslavili třetí měsíc, tak dala svůj osobní spací rekord. Víte kolik? To bylo po epizodě v nemocnici. O té se dočtete v následujícím článku. 

© 2019 Moje miminko a já. Všechna práva vyhrazena.
Vytvořeno službou Webnode
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky